SUCK?!

Ikväll är det synd om mig, har nåt influensaskräp på gång igen och bannar mig själv för att jag stängt av värmepumpen för i år så jag måste ligga i en iskall skinnsoffa och kolla Maria Wern. Sonen levde dessutom rövare på simskolan, var sååå nära att bara ta honom och åka hem mitti alltihop men tänkte sen att simskolelärarna får ta och ryta ifrån istället eftersom det alltid biter bättre. Blev ett snack med en av lärarna efteråt där jag faktiskt sa att det är bättre att dem ryter till ordentligt nästa så nu hoppas jag verkligen att hans beteende börjar vända. Han behöver den sociala träningen som det innebär med gruppaktiviteter..

Det som dock vägde upp dagen var att C och jag blev bjudna på middag och att deklarationen är färdig och inlämnad = 8497:- rikare till midsommar som ska läggas på husmålningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0