Extreme Car Makeover?

Skulle man kunna kalla det, min stackars pärla får inte alltför mycket uppmärksamhet men idag fick hon för ett bra tag framöver. Spenderade 3 timmar i ett garage idag för att putsa, avfetta och tvätta tills det inte gick att få det så mycket bättre, och jag kan lova att ett garage inte är min favoritplats direkt så det här är ju något som händer på sin höjd 4 ggr om året. Men nu klarar hon sig som sagt ett tag, bara sommardojjor som ska på också :)

Det här med att bilar inte är min grej fick en stackars människa på Liljas erfara i veckan när jag skulle hämta upp nån del till sambons bil. Började med att försöka förklara vad det var och det enda jag visste var att det var några gummimojänger (kanske packning?) till något med bromsoksrenoveringssatsgrej? Till slut tittade han på mig som jag vore ett UFO medans jag blev tyst och fortsatte leta i hjärnan efter dem exakta orden sambon hade sagt för att kunna få det här pinsamma ögonblicket överstökat men icke.. Efter vad jag tyckte var flera minuter (förmodligen bara sekunder) så frågade han om namnet på sambon och sen kunde han leta upp beställningen istället. Pust....


Kommentarer
Postat av: Jag igen..

HAHAHAHA.. åå vilken bild jag fick i huvvet!

2012-03-19 @ 08:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0