Det är jag som är den blodsugande bitchen på jobbet!

Iallafall om man ska tro den person som i värsta sandlådenivå ritat huggtänder på min bild (personaltavla på jobbet). Jag antar att det är den person som tidigare fått sig ett par glasögon och lite annat på sin bild och som förmodligen tror att det är jag som gjort detta. Men tji får du, för jag tycker att jag faktiskt har lite mer innanför pannbenet än att lägga ner tid och energi på att sabotera för mina kollegor och förstöra en bra grej (som personaltavlan faktiskt är).
Om denna någon sen tycker att jag är en j-a bitch för att jag GÅNG PÅ GÅNG påtalar att personen MÅSTE läsa förarspecen för att inte strula till det för kollegor som ska bli avbytta, byta av personen eller har en anslutning med denna person, tja.. Då kan jag gärna vara en bitch! Alla gör fel någon gång men att alltid göra samma sorters fel och att göra fel precis varenda dag? Nja.. Hur eller hur har jag pratat med chefen om ett antal exempel som personen sjabblat till det för mig som jag fått reda upp så det är upp till ledningen att göra något åt, så länge jag slipper reda upp efter personen lägger jag ingen energi som sagt men huggtänderna var jävligt onödigt ändå! Även om bilden såg rolig ut och jag fick mig ett gott skratt sådär på fredagsmorgonen så ska väl vuxna människor knappast bete sig sådär....................

När jag ändå ska vara bitchig så kan jag väl passa på att ge en känga åt fjortisar (glöm aldrig att fjortis är ett beteende och inte en specifik ålder). En nära vän hade en statusuppdatering på FB igår om att hon inte förstod dem som konstant sitter och uppdaterar toklöjligt skit när dem är på fest. Håller med i varje ord, måste ju vara en fruktansvärt kass fest om man ägnar flera timmar åt att uppdatera om typ, ingenting? Dem värsta har oftast också mammor som är totalfjortisar som svarar helt puckade grejer, yuck...
Kan ibland tycka att även jag skriver onödiga grejer, vem f-n vill egentligen t.ex. veta att jag snart ska åka och jobba? Förmodligen ingen! Men jag försöker iallafall tänka att det ska vara någorlunda intressant och till nytta för dem man inte träffar så ofta, att hänga med i ens liv även om det inte blir till 100% ;)

Men nu ska jag sluta bittra mig över det och leta upp en bra film om det går någon ikväll? Tips??

Kommentarer
Postat av: Jag!

Hahaha.. bästa inlägget ever! Du får inte glömma att dem som sitter på festen också like'ar eller kommenterar det dem andra lägger upp! :D Åå jag älskar din råa utåt sida.. avundas den lite måste jag säga!

2012-03-19 @ 08:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0