Utmaning till mig själv och ni som också känner er manade


Jag kommer förmodligen aldrig mer sätta min fot på ett gym då jag tycker det är fruktansvärt tråkigt och inte på något sätt stimulerande men promenader är helt gratis och simhallen kanske får sig ett och annat besök så det ska nog gå att lösa på ett eller annat sätt! Det värsta är sockret, vilken äcklig j-a drog det är men nu ska den ut ur systemet.

Alltid svårt att sätta ett mål men för att inte vara helt orimligt och att jag ska hänga med både fysiskt och psykiskt så har jag satt 10 kg på 3 månader vilket borde vara lätt som en plätt..

Det kommer bli tufft, jag kommer säkert svära och bli sjukt irriterad på mig själv men senaste tidens extrema soffpotatisperiod i kombination med alldeles för mycket socker och dåliga matvanor har satt sina spår så nu kör jag ett ryck.

Vilka är med?!



Kommentarer
Postat av: Mjaui

I'm in!! Boostar min morgon med smoothies.. socker har jag aldrig varit mycket för.. Så jag e på! :)

2012-04-12 @ 20:21:49
Postat av: Nybergskan

Gutt! Jag är nyfiken på hur det går med vadet ju :D Är en sockerperiodare men måste ha något stabbigare än smoothies till frukost annars blir jag döhungrig rätt snart igen men småätandet tänkte jag börja med att lägga på hyllan iallafall!

2012-04-13 @ 19:22:51
Postat av: Jag

Ja, vadet har vi nog lagt på hyllan.. ingen som tog det på allvar!?! haha.. men jag har käkat mina smoothies i 1 vecka förutom igår, ställde mig för vecko invägning på vågen idag,, 1½ kg var borta!!! Smoothiesen jag kokar ihop är grymt mättande med både antioxidanter, c-vitamin och protein. Trodde aldrig det skulle funka såpass bra som det gör.

2012-04-13 @ 20:40:50
Postat av: Liane

Om all in ;) det går inte fort men det vore ju gitt & bli lite smidigare ;) en blir ju inte yngre ;d

2012-04-14 @ 19:46:52
URL: http://lianestradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0