För ovanligheten skull..

..ska jag jobba i helgen, blir inte många pass på en halvtidstjänst men känns som jag börjar komma ikapp mig själv nu, halvtid är skönt men lite för slappt och målet är att hamna på 75% så får se hur det blir med det framöver. Efter sommaren kanske?

Längtar något galet efter sommaren nu, trött på kyla och rusk, kanske särskilt efter att ha blivit duschad av spöregn i 1,5 timme och förra månadens elräkning. Vill ha sol och ljumma vindar, jordgubbar och känslan av att man har hur mycket energi som helst, för att buffra inför höstens och vinterns mörker. Nånstans i förra sommarens stress glömde detta och då blir vintern j-ligt låååååååång!

Den här låten bjuder C på idag för att det är fredag ;)

Cartoons – Doodah (Radio 'N' Roll Mix)

Och här får ni en gamling från mig som jag rotade fram långt inne i Spotifys inre..

Enigma – Return To Innocence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0