Dagen före

Japp, för imorgon sticker vi iväg på en dygnskryss till Mariehamn (Åland) hela familjen. Dem har lite påsklovsspecial just nu så hoppas att grabben tycker det är kul. Ser fram emot den här minisemestern med min lilla familj!

Annars rullar det på som vanligt..
Har kommit fram till att jag är nog en person som tillhör gruppen "Vi som funderar över saker som inte ens borde funderas över". En kväll för några veckor sedan, precis innan jag skulle somna så kläcker jag plötsligt frågan (till sambon som fortfarande är vaken) varför Trafikverket tagit bort skylten - Varning för mufflonfår? Precis som att mitt liv skulle gå under om jag inte får svar på den frågan? Ofta är det ganska kul men lustigt att det ens dyker upp i hjärnan men som kan ge en ett ordentligt garv mitt i all vardagstristess :)

Nä hörrni, det här inlägget blev splittrat och inte alls så kul som jag trodde, tror jag får börja ta med mig anteckningsbock när jag är hemifrån, det är oftast då dem mest känsloladdade tankarna dyker upp, glada som ilskna/bittra/ledsna/hysteriska/förvirrande etc.etc. Tyvärr blir inläggen från mobilen dåliga när man lägger upp dem och tar för lång tid, annars hade det dykt upp betydligt fler och roligare inlägg lite då och då ;)

Återkommer troligtvis imorgon, har ju runt 6 timmars bussfärd mot huvudstaden att fördriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0